4K Downloader | תוכנת הורדת סרטונים וקליפים מיוטיוב, טיקטוק, פייסבוק, מאתרים ורשתות חברתיות.​ הורדת קליפים מפייסבוק Tiktok, Youtube, Vimeo, Facebook

תוכנת הורדת סרטונים ווידאו מיוטיוב, טיקטוק, פייסבוק, מאתרים ורשתות חברתיות באיכות 4K

עם 4K Downloader תוכלו להוריד בקלות סרטונים מ- Youtube, Vimeo, Tiktok, Facebook ומאתרים מובילים

4K Downloader הורדת סרטונים ווידאו מיוטיוב, טיקטוק באיכות 4K

4K Downloader היא תוכנה חוצת פלטפורמות המאפשרת לכם לשמור סרטונים שהורדתם מיוטיוב, מטיקטוק, מפייסבוק ומאתרים נוספים במהירות ובאיכות מקסימלית.

עם 4K Downloader הורדת סרטונים תהיה מהירה יותר מכל פתרון הורדת תוכן וידאו וסרטונים מקוונים - קליק אחד, ותוכלו ליהנות מצפייה בתוכן שהורדתם בכל זמן ובכל מקום.
4K Downloader הורדת סרטונים ווידאו מיוטיוב, טיקטוק באיכות 4K
גישה לתוכן פרטי
שמירת קליפים פרטיים ורשימות השמעה שיש לכם גישה אליהם. הורדת סרטונים פרטיים לא רק מיוטיוב אלא גם מפייסבוק, Vimeo, Bilibili ואתרים ורשתות חברתיות רבים אחרים וצפייה במדיה ובסרטון שהורדתם במחשב שלכם מתי שתרצו.
אפשרות הורדה של אנדרואיד
הורד וידאו, אודיו, רשימות השמעה וערוצים לסמארטפון שלך עם אפליקציית הורדת הווידאו המקורית של אנדרואיד . שמור תוכן במגוון פורמטים ממספר אתרים למובייל, בדיוק כמו בגרסת שולחן העבודה.
YouTube Shorts, משחקים ותמיכה לילדים
הורדת סוגים שונים של מדיה מיוטיוב. שמרו סרטוני YouTube, רשימות השמעה, ערוצים, YouTube Shorts, YouTube Gaming ותוכן YouTube Kids. קבלו סרטוני YouTube Premium שיש לכם גישה אליהם.
תכונת מצב חכם
הורדת סרטונים מהר יותר. הגדירו את האיכות, הרזולוציה והעדפות אחרות פעם אחת, והחילו אותן אוטומטית על כל ההורדות העתידיות. בחרו את מערכת ההפעלה שלכם כדי לשמור מדיה בפורמט שבו המכשיר שלכם תומך.
דפדפן מובנה
חפשו סרטונים וקטעי וידאו ואודיו להורדה מבלי לצאת מהתוכנה. דפדוף באתרים שונים באמצעוות הדפדפן המובנה בתוכנה, היכנסו לחשבונן שלכם כדי לגשת למדיה פרטית ושמרו את התוכן שלכם תוכן במקום אחד.
חיבור פרוקסי לגישה בלתי מוגבלת | עוקף את ההגבלות שנקבעו על ידי ספק שירותי האינטרנט שלך ועקוף את חומת האש של בית הספר או מקום העבודה שלך. התחבר דרך פרוקסי בתוך האפליקציה כדי לגשת ולהורדה מ-YouTube ומאתרים אחרים.
תמיכה בכל האתרים הפופולריים | שמור וידאו ואודיו מיוטיוב, Vimeo , TikTok, SoundCloud , Bilibili , Niconico , Flickr , Facebook , DailyMotion , Naver TV , Likee ו- Tumblr . הורד זרמים מוקלטים מ- Twitch ו- YouTube Gaming .
הורדה אוטומטית של סרטון YouTube חדש | הירשם להורדה של הפלייליסטים והיוצרים המועדפים עליך ב-YouTube. שמור ערוצים שלמים ורשימות השמעה במכה אחת. קבל הורדה אוטומטית של סרטונים חדשים ברגע שהם עולים ליוטיוב.
הורדת סרטוני וידאו בתלת ממד | קבל חוויה מיוחדת במינה על ידי צפייה בסרטוני 3D סטריאוסקופיים במחשב או בטלוויזיה. הורדת סרטוני YouTube בתלת מימד בפורמטים MP4, MKV, FLV, 3GP ופורמטים אחרים.
הורדת וידאו ב-360° | הרגישו את האקשן מסביבכם עם סרטוני מציאות מדומה. הורד סרטוני 360° כדי לחיות מחדש את חווית ה-VR המהממת כמה פעמים שתרצה.
כלי ניהול הורדות פשוט קל | מיין וסנן הורדות לפי סוג, שם ותאריך. ייבא וייצא את כל הקבצים כקובץ JSON יחיד. עקוב בקלות אחר ההתקדמות של הורדות בודדות וגם של קבוצות שלמות של הורדת קבצים ושלוט בהתקדמות.
דילוג לתוכן