STOIK Imagic | תוכנה לשיפור תמונות | תיקון תמונות, עיצוב ועיבוד תמונות מתקדמת לצלמים וחובבים | ריטוש תמונות, תיקוני איפור, תיקון עדשות, חשיפה, ניגוד בהירות, הרווית גוון, וריאציות צבע, מברשת ריטוש ייחודית לריטוש תמונות.

STOIK Imagic | תוכנה לשיפור תמונות | תיקון, עיצוב ועיבוד תמונות מתקדמת לצלמים וחובבים

חבילת תוכנות מקיפה לתיקון ושיפור תמונות חדשות וישנות קלה ומשתלמת

STOIK Imagic | תוכנה לשיפור תמונות לעריכת תמונות מקצועית ויעילה של תמונות וסרטונים.
STOIK Imagic מהירה ללימוד ונוחה לשימוש, הופכת את ניהול התמונות והסרטונים שלכם למהנים.
STOIK Imagic מכילה תכונות לצפייה מהירה, יכולות ארגון תמונות נוח ועורכי תמונות סטילס ווידאו מקיפים.
תוכנה גרפית STOIK Imagic משלבת תכונות קלאסיות עם טכנולוגיות מודרניות, המאפשרת גלישה, צפייה וחיפוש במהירות רבה.
Stoik Imagic הוא הפיתרון הטוב ביותר לעריכת וידאו (סרטוני אנימציה, המרת וידאו, הפקת סרטים, אפקטים מיוחדים לסרטונים וכו ') ועריכה גרפית (המרה לסולם אפור, יצירת מצגת שקופיות, הסרת עיניים אדומות, גוון / רוויה, בהירות / ניגודיות, שינוי גודל תמונות וכו.)

שיפור, תיקון ושחזור תמונות דיגיטליות אוטומטיות

שיפור תמונות באופן אוטומטי לחלוטין! תוכנת עורך התמונות והתמונות של Stoik Imagic מעוצבת במיוחד לשיפור ותיקון תמונות ותמונות (ריטוש תמונות דיגיטליות, הפחתת רעש, התאמת איזון צבעים, צבעים נכונים וחשיפות גרועות ממצלמות דיגיטליות וכו '). אתה יכול גם לשחזר תמונות ותמונות פגומות ישנות
אשף השיפור החדש יעזור לכם להפוך מספר תמונות רגילות ליצירות מופת בעלות מראה מקצועי! האשף יציע ויבצע תיקונים ברוב הבעיות באיכות התמונה כמו עיניים אדומות, חשיפה, רעש דיגיטלי, שינוי צבע ואיזון לבן. ניתן לאשר את כל התיקונים או להשתתף בתהליך על ידי סקירת כל שינוי לפני ואחרי שהוא קורה.

אפקטים של תמונות אומנותיות

הפוך את התמונות שלך ליצירות מופת! STOIK Imagic עמוס באפקטים מיוחדים לצילום וכיפיים. אפקטים של תמונה: הפוך תמונה ליצירת אמנות! צור ציורי שמן מתוך תצלומים, גרם לתמונות שלך להיראות כמו רישומי יד, הוסף מסגרות, קצוות, גבולות ועוד ועוד!
צרו בקלות תמונה ממוסגרת, בלונים, אוסף תמונות, כרטיסי ברכה, לוחות שנה ושאר נייחים. קשט את התמונות שלך בכלי רישום רבי עוצמה, צבע אותם עם מבחר מכחולים והוסף צורות וטקסטים שונים.

תוכנת שיפור ותיקון התמונות מכילה תכונות הבאות:​

הסרת כתמים ושריטות
החלפת אזורים חסרים או פגומים
שיפור צבעים פגומים לתצוגה המקורית שלהם
שילוב תמונות זו עם זו
תיקון צבע: שפר והתאם ניגודיות, בהירות, חדות
ריטוש תמונות ואפקטים מיוחדים של ברקים
שינוי רקע
הבהרה או החשכת חלקים שונים של התמונה
כלי להסרת עיניים אדומות
רמות אוטומטיות, צבעים אוטומטיים, ניגודיות אוטומטית
הפחתת רעשים

עורך התמונות מספק מגוון כלי ריטוש תמונות ועוד:

תיקון תמונות ישירות מתוך כלי הצגת התמונות! לחצני התיקון המהיר מציעים פתרון בקליק אחג לנושאים נפוצים כגון : רעש, עיניים אדומות או חשיפה שגויה. כל שעליכם לעשות הוא לבחור תמונה במציג התמונות ולחיצה על כפתור תיקון מהיר על מנת לפתור את הבעיה!
תוכנת עורך התמונות של STOIK Imagic מציעה תבניות הדפסה רבות המאפשרות להדפיס תמונות בבית או להזמין הדפסים מקוונים משירותי הדפסה פופולריים רבים.
ריטוש תמונת, איפור עור, תיקון עדשות, חשיפה, ניגוד בהירות, הרוויה גוון, וריאציות צבע, מברשת ריטוש ייחודית לריטוש תמונות.
דילוג לתוכן