Adobe Stock | אדובי סטוק – מאגר תמונות וסרטונים להטמעה בתוכנות אדובי | תמונות וסרטונים באיכות מקסימלית הטמעה מתוך ממשק התוכנה שיתוף עם משתמשים בארגון

Adobe Stock | אדובי סטוק - מאגר עצום של כ -200 מיליון תמונות וסרטונים באיכות מקסימלית לרכישה והטמעה ישירות בתוכנות אדובי מתוך ממשק התוכנה כולל זכויות יוצרים במנוי ע"פ צורך ושיתוף הרישוי עם משתמשים בארגון

אדובי סטוק (Adobe Stock) - מאפשרת לכם לרכוש זכויות יוצרים על תמונות באיכות מקסימלית לצורך הטמעה בפרוייקטים תוך הקפדה על נוחות שימוש ופרודוקטיביות מקסימליות, חסכון עצום בזמן בעת איתור אובייקט מתאים וחסכון עצום בכסף בזכות שימוש זמני באובייקט עם סימן מים לפני אישור הלקוח.

החליפו את הסרבול והאיטיות המאפיינת את השימוש בבנק תמונות מיושן, ידני, (הורדת תמונה, הטמעה בסקיצה על מנת לקבל אישור מהלקוח וכיו"ב) ברכישת מנוי (משתנה ע"פ נפח המנוי) של תמונות וקטעי וידאו באמצעות נגנון חיפוש מתקדם במיוחד ע"פ פרמטרים רבים שיחסכו מכם את הצורך "לכתת רגלים" ולאתר במהירות את התמונה המתאימה ביותר לכם, להטמיעה בקלות ישירות מתוכנת העריכה (עם סימן מים), להחליט שזו התמונה שברצונכם / קבלת הסכמת הלקוח, ורק לאחר מכן לבצע הזמנה בפועל אשר תגרע מיתרת חבילת הרישוי שרכשתם, תבטל את סימן המים ותשפר את הרזולוציה.

בארגונים / עסקים המתנהלים תחת חשבון יחיד (Adobe Creative Cloud for team), די ברכישת מנוי עבור משתמש יחיד על מנת שאדובי סטוק יהיה זמין לכלל המשתמשים. כמו כן, מאגר התמונות שמשתמש הוריד יהיה זמין ליתר המשתשים ללא עלות
מאגר תמונות
גלו עולם שלם המתעדכן מידי יום בתמונות מגוונות איכותיות (HD, 4K) והטמיעו בקלות (בהתאם למנוי ולהגבלות).
תכונות פרימיום
תוכן פרימיום בעל השפעה גבוהה, מקהילת Adobe ברמה עולמית של אנשי מקצוע יצירתיים.
סרטוני וידאו
קטעי וידאו באיכות גבוהה במיוחדבנושאים פופולריים כולל סגנון חיים, ספורט תמונות סביבתיות
מגוון תבניות​
מגוון תבניות מעוצבות ע"י מקצוענים ליצירת פרוייקטים באינטרנט, הדפסה וכיו"ב יחסכו לכם זמן בשימוש בתבניות קיימות.
וקטורים ואיורים
אלפי ווקטורים באיכות גבוהה, כמו גם ציורים ואיורים דיגיטליים, צורות וטקסטורות לרקעים ומילוי תוכן.
פתרון לעורכים
תוכן העריכה המוביל לשימוש באמצעי מדיה: החדשות, הספורט, הבידור ואירועים גלובליים.
תהליך הבחירה וההטמעה כמעט שקוף ומאפשר לכם המעצבים להתמקד בעבודה רציפה ופרוקודטיבית.
בניגוד למאגרי תמונות אחרים, הפרודוקטיביות של אדובי סטוק באה לידי ביטי כבר ברגע החיפוש. לא עוד שימוש במטה דאטה (מילות מפתח שהוזנו מראש ע"י מפיצי התמונות), אלא התאמה מוחלטת לבחירה שלכם באופן אינטואיטיבי ובתוך שניות באמצעות שימוש בלמידה עמוקה וניתוח של התמונות הנחוצות לכם כגון גוונים, רקעים, קומפוזיציה, עם/בלי אנשים וכיו"ב.
אדובי סטוק כולל מספר חבילות (ע"פ כמות התמונות החודשית / שנתית) הנעה בין 10 ל-750 אובייקטים לרכישה.
* ברכישת מנוי חודשי ל-750 תמונות, המנוי אינו צובר ליתרה שנתית הניתנת לניצול, כלומר לצורך ניצול מקסימלי עליכם להוריד תמונות במהלך כל חודש.
כמ כן, אדובי סטוק מאשפרת רכישת "קרדיטים" אשר יאפשרו רכישה והטמעת קבצי וידאו בתוכנות אדובי בקלות רבה. כל אובייקט גרפי "מתומחר" במספר הקרדיטים אשר מופחתים מבנק הקרדיטים שרכשתם לאחר הטמעתו בפרוייקט. מכיוון שמנוי לתמונות זול יותר (פר אובייקט) בהשוואה לקרדיטים, אדובי סטוק תבחר עבורכם באופציה הזולה ביותר לרכוש את האובייקט שבחרתם (בין ניצול מאגר התמונות או יתרת הקרדיטים).
מנוי אדובי סטוק לא ניתן לרכישה ישירות מאדובי חו"ל אלא באמצעות מפיץ מקומי בלבד (ובקלות רבה). נסו אותנו והיווכו עד כמה קל ליישם ולהפוך את השימוש במאגרי תמונות ליעיל וידידותי לכם ולא פחות מכך, ללקוחותיכם!
דילוג לתוכן